• checkGratis bezorging
  • checkVoor 23:45 besteld, vandaag verstuurd
4.7 out of five star rating on Trustpilot 4.7(23.000 beoordelingen)

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen: met geld, cadeaubonnen en meer. Welke methode je ook kiest, je betaalt altijd veilig.

Beschikbare betaalmethoden

  • iDEAL: Betaal via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

  • Achteraf betalen met Klarna: Maak het bedrag over binnen 30 dagen na ontvangst van de artikelen.

  • Creditcard: We accepteren Mastercard, Visa en Amex. Je creditcard wordt pas belast ná levering van de bestelling.

  • PayPal: Een snelle en veilige online betaalmethode.

  • Parfumerie.nl cadeaubon: Voeg bij de stap 'Betalen' een kortingscode of cadeauboncode toe. Het systeem laat je vanzelf zien of er een restbedrag overblijft dat je nog moet betalen.

  • DE Cadeaukaart: Net als bij de Parfumerie.nl cadeaubon voeg je een kortingscode of cadeauboncode toe bij de stap 'Betalen'. Ook hier zie je vanzelf of je nog een restbedrag moet betalen.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je zo spoedig mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat je aan ons hebt laten weten van de aankoop af te zien. Dit is inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending. 

Waar vind ik mijn factuur?

We bewaren je factuur online in je account. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak als je wilt.

Heb je geen account? Dan mailen we de factuur altijd naar je toe. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice

Kan ik achteraf betalen?

Meestal wel. Als het niet kan, komt dat door een of meer van de onderstaande factoren:

  • Totaalbedrag van je bestelling
  • Soort artikelen in je bestelling
  • Eventueel onbetaalde facturen
  • Aantal bestellingen dat je eerder bij ons hebt geplaatst
  • Bezorging op een afhaalpunt
  • Een van je facturen is overgedragen aan het incassobureau

Je kunt je bestelling uiteraard wel afronden met een andere betaalmethode.

Hoe werkt achteraf betalen?

Met achteraf betalen kun je direct een bestelling plaatsen en hoef je pas te betalen zodra je de producten hebt ontvangen en gecontroleerd. Op deze manier weet je zeker waar je voor betaalt en betaal je alleen voor de producten die je daadwerkelijk houdt. Om achteraf te betalen hoef je enkel je NAW-gegevens en e-mailadres achter te laten, informatie die je altijd bij je hebt. Je kunt betalen wanneer het je het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 30 dagen. Voor deze betaalmethode wordt 2% van het orderbedrag (inclusief btw) aan kosten in rekening gebracht.

Achteraf betalen via Klarna is een veilige en eenvoudige betaalmethode. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de factuur, maar staan hieronder ook vermeld:

  • Begunstigde: Klarna AB
  • IBAN: NL76 INGB 0006 0224 49
  • BIC/SWIFT: INGBNL2A
Kan ik veilig betalen?

Ja, bij ons staat de veiligheid van uw betalingen voorop. We maken gebruik van de modernste beveiligingstechnologieën om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke en financiële informatie volledig beschermd is. Hier zijn enkele manieren waarop we de veiligheid garanderen:

  1. Beveiligde verbinding (SSL): Wanneer u uw betalingsgegevens invoert, wordt dit gedaan via een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat alle informatie die tussen uw apparaat en onze servers wordt verzonden, versleuteld is.

  2. Gegevensbescherming: Uw gegevens worden nooit gedeeld met derde partijen voor andere doeleinden dan het uitvoeren van de bestelling.

  3. Gerenommeerde Betaalpartners: We werken samen met gerenommeerde betaalpartners zoals iDEAL, Klarna, en verschillende creditcardmaatschappijen om een breed scala aan veilige betalingsopties te bieden.

  4. Achteraf Betalen: Als u liever de producten eerst ontvangt en controleert voordat u betaalt, bieden we ook de mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna. Deze service is veilig en stelt u in staat om binnen een termijn van 30 dagen te betalen.

  5. Monitoring en Fraudedetectie: Ons systeem houdt voortdurend toezicht op ongebruikelijke activiteiten om fraude te voorkomen.

  6. Klantenservice: Heeft u vragen of twijfels? Onze klantenservice staat klaar om u te ondersteunen bij alle vragen rondom betaling en veiligheid.

  7. Transparantie: We zijn transparant over alle kosten; er zijn geen verborgen kosten bij het uitchecken.

U kunt dus met een gerust hart winkelen en betalen op onze website. Als u nog andere vragen heeft over de veiligheid, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.